Skip to main content

بهترین دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران

بهترین دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران
بهترین دکتر روانشناس بالینی و درمان افسردگی درستارخان و غرب تهران

خدمات مرکز روانشناسی مهر آسا
ابراهیم باقری

روانشناس بالینی، زوج درمانگر و مشاوره_روابط_بین_فردی و ازدواج
با شماره نظام ۲۲۲۰

۳۰ سال مشاوره حضوری و غیرحضوری در کلینیک ها ومراکز درمانی

خدمات قابل ارائه در مرکز:
- روانشناس
رواندرمانگر با رویکرد هیجان مدار
- زوج درمانگر
- مشاوره فردی و روابط بین فردی
- مشاوره قبل از ازدواج
- مشاوره خانواده
- مشاوره سازمانی
- مشاوره اعتیاد
- مشاوره نوجوان وبلوغ
- مشاوره فرزند خواندگی
- مشاوره تلفنی و آنلاین


بسیاری از افراد تمایل دارند تا با مراجعه به دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران، به بررسی مشکلات شخصی، شغلی و خانوادگی خود بپردازند. طبیعتا مراجعه به روانشناس و مشاور، امری مثبت تلقی می شود و بیانگر این موضوع است که فرد برای وضعیت روانی خود اهمیت قائل است؛ اما بهتر است پیش از مراجعه به دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران، ستارخان، آریا شهر، توحید، فردوس غرب، مرزداران، آزادی
زمینه مشکل خود را بررسی نموده و به متخصصی مراجعه نمایید که رویکرد حرفه ای وی، با مسائل و مشکلات شما همسو باشد. به همین جهت در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم که در چه مواردی می بایست به روانشناس بالینی، روانشناس خانواده و زوج درمانگر مراجعه نمود و در پایان هم به معرفی بهترین دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران خواهیم پرداخت.

دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در تهران

 

در چه مواردي مي توان به دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران مراجعه کرد؟

دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران می‌تواند در موارد مختلفی به شما کمک کند. در زیر به برخی از مواردی اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید به دکتر روانشناس و مشاوره خانواده در غرب تهران مراجعه کرده و از خدمات روانشناس بالینی در ستارخان استفاده نمایید:

روابط زوجی: مشکلات رابطه و اختلافات زوجین می‌تواند منجر به تنش‌ها و ناراحتی‌های روانی شود. زوج درمانگر می‌تواند در حل این اختلافات کمک کند و استراتژی‌های موثر برای بهبود رابطه زناشویی و ارتباطات زناشویی را به شما آموزش دهد.

مشکلات خانوادگی: ممکن است در خانواده شما نیاز به تغییر و تحول باشد. مشاوره خانواده می‌تواند در مسائلی مانند سازگاری خانواده با تغییرات اجتماعی، مدیریت تنش‌های خانوادگی، رفع درگیری‌ها و ارتباطات خانوادگی، به خانواده کمک کند.

مشکلات فرزندپروری: روان‌شناسان و متخصصان مشاوره خانواده نیز می‌توانند در مسائل مربوط به فرزندپروری نقش مؤثری داشته باشند. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا در موضوعاتی مثل ارتباط با فرزندان، تربیت، سازگاری و مشکلات رفتاری فرزندان از راهکارهای عملی و اصولی استفاده نمایید.

اضطراب و مشکلات فردی: اگر شما با اضطراب و استرس مواجه هستید، ممکن است روانشناس و رواندرمانگر با رویکرد هیجان مدار بتواند به شما کمک کند. روانشناس بالینی با رویکرد هیجان مدار، راهکارهای موثری را برای مدیریت اضطراب و استرس ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا با چالش‌های روزمره و هیجانات خود، بهتر کنار بیایید.

اعتیاد: افرادی که با مشکلات اعتیاد به مواد مخدر یا سایر انواع رفتار اعتیادی روبرو هستند، نیازمند حمایت و درمان می‌باشند. روانشناس بالینی می‌تواند به شما و خانواده‌تان در فرآیند بهبود و درمان اعتیاد کمک کنند.

سوابق حرفه ای:

صاحب امتیاز و مسئول کلینیک روانشناسی و مشاوره مهر آسا
صاحب امتیاز و مسئول فنی مرکز ویزیت درمنزل بیماران مزمن روانی مهرافزا رییس مرکز درمان در منزل بیماران اعصاب و روان از سال 1387 تاکنون
مدرس دانشگاه و آموزش مهارت های زندگی در بهزیستی
مدرس مربیان مهدها، مربیان شبانه روزی ها،مددیاران معلول و مددکاران
اجرای کارگاهای آموزشی جهت پرسنل،مددکاران و کارشناسان بهزیستی تهران
نویسنده کتاب نگرشی برپدیده بی سرپرستی


ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در داخل و خارج از کشور
09394489549
جهت هماهنگی وقت مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین
(لطفا پیام در تلگرام ارسال نمائید )



آدرس مرکز مشاوره مهرآسا:
خیابان ستارخان بین پل یادگار و ‌چهاراه خسرو‌ساختمان دریای نور پلاک ۹۱۰ طبقه دوم واحد ۸ 09394489549

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

ستارخان
نشانی
خیابان ستارخان بین پل یادگار و ‌چهاراه خسرو‌ساختمان دریای نور پلاک ۹۱۰ طبقه دوم واحد ۸ 09394489549

موقعیت